czwartek, 20 czerwca 2013

czwartkowego przedpołudnia..

Witam Was z upalnego Krakowa! :) Właśnie wróciłam z uczelni, byłam po wyniki z wtorkowego egzaminu, który na szczęście zdałam.
Za mną już 4, przede mną jeszcze 2. 
Dlatego chwila odpoczynku i szykuje się ostre zakuwanie do późnej nocy. 

A czas umilam sobie takim oto deserkiem z truskawek i jogurtu naturalnego, pycha!


Żeby tego było mało od wczoraj męczy mnie PMS... ach, my kobiety! 

A Wam jak mija dzisiejszy dzień, jakieś plany? :)
Pozdrawiam, 
J ;*

PS. Jak skasować cały ten profil Google+ itp. chciałabym mieć tylko konto na blogerze, a boje się, że jak usunę "cały profil Google" to i blog się usunie? Macie jakieś pomysły?

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz- jest mi niezmierni miło, że ktoś mnie czyta! :)

Napisz :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *