piątek, 27 września 2013

zakupowo, czyli sheinside :)

Jeżeli wszystko z wcześniej wspominanym PayPal'em się uda, to będę posiadaczką (szczęśliwą:D) takich oto rzeczy:

1. Koszula w paski, ok. 81zł
koszula bardzo mnie urzekła, szczególnie gdy zobaczyłam to:

2. Koszula cieniowana w kwiaty, ok. 84zł




3. Naszyjnik, kolia, ok. 30zł
Mam nadzieję, że ubrania będą dobrej jakości i będą pasowały. ;)
Macie jakieś sporządzane już MUST HAVE na jesień/zimę? 

tak btw. dzięki zalogowaniu się na sheinside z FB otrzymujemy 20% zniżki- polecam!

Ściskam,
J;*




10 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta koszula w paski i naszyjnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy paski, koszula wyglada świetnie !:)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super zakupy. obie koszule i naszyjnik są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. kupuje u nich regularnie, ogolnie lubie ich sklep szkoda ze na przesylke sie tak dlugo czeka :(

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie ;) powiedz mi jak długo czekałaś na przesyłke? bo ja czekam już drugi tydzien i na razie nic... ;/

      Usuń
    2. ja rowiez obserwuje :) a co do sheinside...oj dlugo... oni mieli teraz jakis swieto i przez kilka dni nie wysylali nic... dopiero przedwczoraja dostalam maila, ze rzeczy kupione 19. wrzesnia zostaly wyslane! wybralam express wiec jestem ciekawa ile beda potrzebowaly...
      normalnie czekam ok. 2-3tygodni :)

      Usuń
    3. odpowiedzialam u mnie na blogu :*

      Usuń
  5. Cudowne koszule! :) Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz- jest mi niezmierni miło, że ktoś mnie czyta! :)

Napisz :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *