środa, 23 października 2013

Nasza Złota Polska Jesień..

...nas rozpieszcza! Jest przecudnie! Nie mogę się doczekać jak w końcu pojedziemy z moim chłopakiem do Mnie w góry i będziemy spacerować w tak uroczych miejscach jak te:
uwielbiam ten magiczny zakątek, tuż nieopodal mojego domu :)

Co u mnie?
U mnie dzieje się w sumie dużo.. praktyki w biurze, studia i mój Ukochany. Dlatego też na brak obowiązków i czasu nie narzekam wcale, a wcale.

tak btw.  o moim zamówieniu z SHEINSIDE słuch zaginął! Zamówiłam już miesiąc temu... Czy miałyście może podobną sytuację? Napisałam maila i otrzymałam odpowiedź, że przesyłka się opóźniła bo jakieś święto srututu... i wysłano 12 października, nawet podała numer przesyłki- tylko nigdzie jej nie ma zarejestrowanej :> 

Ostatni raz zamawiałam cokolwiek z tej strony... 

a teraz wracam do nauki... angielskiego, hiszpańskiego i zarządzania finansami ufff...


Co u Was?
J ;*

3 komentarze:

  1. spokojnie Kochana... normalka :) ja czasem czekam i do 6tygodni.

    faktycznie mieli swieto i swinie przez prawie dwa tygodni zdechli tam w tych chinach i nic nie wysylali. nagle sie obudzili i skapli sie ze maja tyle maili i zamowien ze sie nie umieja wyrobic :P ja na paczke express czekalam 5tygodni, wiec luzik, poczekaj jeszcze tydzien dwa. jak potrzebujesz wiecej info, pisz :P ja mma chinioli juz obcykanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także czerpię z jesieni:) Cieszy mnie ona w tym roku wyjątkowo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz- jest mi niezmierni miło, że ktoś mnie czyta! :)

Napisz :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *