poniedziałek, 9 grudnia 2013

Receptury Babuszki Agafii- małe zapytanie.

Cześć dziewczyny! 
Jak wam minął ten ponury poniedziałek? U mnie był to wyjątkowo niesprzyjający dzień, szaro, ponuro i padało caaaały dzień... i tak strasznie nie mogłam dziś się zwlec z łóżka, które dzisiejszego poranka było wyjątkowo miłe i ciepłe- no ale!

Chciałam Was zapytać, czy któraś z Was używała kosmetyków Receptury Babuszki Agafii?

A konkretnie tego:
"Tradycyjny Syberyjski Balsam Do Włosów Na Kwiatowym Propolisie – Puszystość I Lekkość W Układaniu (Bez SLS, Parabenów I Silikonów)"
Jak ten kosmetyk sprawdził się na Waszych włosach?
Szukam jakiegoś mojego KWC, które dostarczy mym włosom MEGA nawilżenia i odżywienia.



+ kolejne małe pytanie:

-Jakich programów do obróbki zdjęć używacie, żeby osiągnąć mniej więcej taki oto efekt, jakby światełek? :
zdj. google grafika.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz- jest mi niezmierni miło, że ktoś mnie czyta! :)

Napisz :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *