poniedziałek, 2 grudnia 2013

Tangle Teezer- moje odczucia :)

Jak już wcześniej wspominałam, stałam się szczęśliwą posiadaczką słynnej szczotki do włosów Tangle Teezer- tak szczęśliwą! Oto i ona :


 szczotka została zakupiona na allegro, zapakowana w oryginalne pudełko, cena również była bardzo przystępna bo razem z przesyłką zapłaciłam 37 zł. :)

 Co obiecuje producent? (info ze strony tangle-teezer.pl)
 Moja opinia :

Pokochałam ją odkąd tylko przeczesałam pierwsze pasmo włosów. Moje włosy są z natury falowane i baaaaardzo ciężko mi się je rozczesuje. Przez szarpania i próbowanie rozplątywania włosów grzebieniem często niszczyłam sobie końcówki. 

szczotka leży w dłoni idealnie, jest bardzo dobrze wyprofilowane,
MITEM jest, że wypada z dłoni.

nie jest ani mała, ani duża, baaardzo wygodna w użytkowaniu.

PODSUMOWUJĄC:

idealnie rozczesuje włosy, które od razu nabierają niesamowitej gładkości
(i jakoś są takie bardziej lśniące- serio!)
+ po mokrych włosach sunie jak szalona, w ogóle nie szarpie, ani nie wyrywa włosów, co wcześniej zdarzało się bardzo często;
+przez wymienione wcześniej właściwości- włosów wypada znacznie mniej!

... nie zamienię jej na żadną inną! 
                                                                             *****
moje włosy zaraz po rozczesaniu Tangle Teezerem. :)

Polecam każdemu, kto ma problem z rozczesywaniem włosów!
(szczotkę zamówiły też dwie moje koleżanki i obydwie są zachywcone)

Pozdrawiam,
J;*

17 komentarzy:

  1. Też muszę sobie kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz włosy, też mam i bardzo lubię TT

    OdpowiedzUsuń
  3. o super ;) ja nie tak dawno kupiłam sobie szczotkę w Rossmanie, zwykła ale fajna ;) Twoja widzę fajnie się dopasowuje do ręki - no i Twoja opinia bardzo pozytywna więc jak by co to wiem jaka będzie moja kolejna szczotka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest świetna, polecam- dzięki tym specjalnym włóknom jakiegoś typu flex czy coś ona jest taka no niesamowita ;D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Kurcze, strasznie szkoda mi kasy na nią.. ale może kupię, skoro daje takie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam już ją kiedyś kupować, ale zrezygnowałam, a teraz już nie kusi mnie tak jak wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy mają TT, mam i ja! I to dwie wersje, Salon Elite i kompakt. Już sobie nie wyobrażam, żebym miała czesać włosy czymś innym (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak jak ja! Żałuję tylko że kupiłam ją tak późno ;)

      Usuń
    2. Nie ma co żałować, że późno. Ważne, że się zdecydowałaś i jesteś zadowolona (:

      Usuń
  7. mam pytanie :) czy mając falowane włosy i czesząc tą szczotką na sucho nie masz efektu takiej " szopy " ? :) pytam bo sama mam falowane włosy których właściwie nie powinno się czesać na sucho ale moje mimo, że nie są tłuste zbijają sie w takie strąki i widać, że są nierozczesane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, właśnie ja też nigdy nie czesałam włosów bo miałam taka szope, wiec czesałam tylko na mokro po umyciu włosów, no i straszliwie szarpało, ale teraz w ogole nie mam tego problemu, włosy są duuużo ładniejsze jak je przeczeszę. No i też już pożegnałam się z takimi jakby strąkami, bo jednak te loki/fale zbijają się tak razem i trzeba je uczesać. Polecam ją- na allegro znajdziesz oryginalne i dużo tańsze :)

      Usuń
    2. skoro tak mówisz to chyba wiem o czym napisze list do mojego mikołaja :D dzięki :)

      Usuń
  8. Mam ten sam kolorek, jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jakby sprawdziła się u mnie. też mam lekko pokręcone włosy i się zastanawiałam jak będzie z rozczesywaniem, a tu mam wyżej odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo, ciekawy gadżet. Mam chrapkę na jej zakup, szczególnie jeśli sunie jak oszalała po mokrych włosach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz- jest mi niezmierni miło, że ktoś mnie czyta! :)

Napisz :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *